CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 21, 2010

ZIARAH DR NORMAN DAN DR SUHAILA……..





Hari Isnin 11 januari lalu Ibu dapat kunjungan dari bang man dan kak Suhaila.Alhamdulillah ada juga saudara yang datang ziarah disini.Happy sangat rasanya. Sudah lama bang Man dan Kak Suhaila kata mahu datang ke Sabah tetapi baru kali ini termakbul.


Bang man dan Kak Suhaila yang sampai jam 11 pagi, terus minta hantar ke pasar Filipine untuk membeli mutiara .Betul -betul seronok nampaknya ..Jam 5 petang ayah jemput mereka bawa kerumah.Memandangkan kak Suhaila nak bershopping mutiara, ibu ajak dia ke pasar malam kg. Air yang amat dikenali oleh orang KK dengan mutiaranya yang murah.Kami bertolak kesana lepas Isyak sebab ibu pun lama tak lihat design kristal yang terbaru.





"Mula -mula kenalah kami cari bank 1 malaysia dulu (CIMB -Cina, India, Melayu Bank) "kata kak Suhaila.Kak Suhaila nampak begitu seronok.Katanya barang disini jauh lebih murah dari pasar filipine yang dia pegi tadi.Bang Man pun tak kurang mencari apa -apa yang berkenan.Memborong sakan nampaknya...Ibu pun sempat beli mutiara untuk harijadi Hasanah.Set Gelang,subang dan rantai dari mutiara air masin.


Ibu dapat kabar yang tempat ini akan ditutup lagi seminggu.sebab itulah diorang jual murah jer.Ibu pun merasalah satu gelang kristal yang di hadiahkan oleh Kak Suhaila.Cantik gak gelang ni dan lebih cantik bila dapat Free.... he....he.. Esoknya bang man dan kak suhaila kami hantar pulang ke airport Air asia. Seronok kami semua sebab semuanya ok dan happy. Buat family yang lain,Ibu alu- alukan kedatangan kalian.Semoga kedatangan tetamu membawa kerahmatan yang besar kepada famili ibu... Amin






0 ulasan:

iman